Sunday, November 8, 2009

~ at last ~ (shuke,,shuke,shuke)

al last...
hehe...
ape yg at last???
haha...
at last la sbb......
"at last" dpt g gath!!!
first time awww~!
[31 oct 2009, sabtu kat mid valley megamall,kuala lumpur~]
wah3...
shuke sgt!!! MySpace
hehe..bkn senang nk jmpe org2 femes kat gr0up...
hehe..even rmai dari republic kan...
tp act aku p0n dak rep gak cuma x aktif je..
p0st kat rep bape je...xmcm kat gr0up..da beribu-ribu..
hehe^^

dpt jmpe k0rng best sgt ouhh...
sme c0meii-c0meii blaka...MySpace
ahakzz~

klaka ouh ngan korng especially bile maen b0wling...
aiyoo...
ape jd ngan aku...
x pernah p0n terjadi perkara yg memalukan...
tp hari tu....
ahaaaaa...
ngee~~
biarlah rahsie...hahahhaa...
*blushing !!* MySpace

tp aku xdpt hang out ngan korng lame...
aku sempat join men b0wling je kan..
huhu^^ aaaa...
ape nk buat..
sbb ade hal lain lak menanti...
hehehhh^^
(act,lepas g mid aritu aku jalan2 kat kajang lak..hehe^^)
(bejalan sakan kan aku kat kl...hohoo^^)

anyway...
all i can say is...
i'm fun with u all!!! MySpace

klu ade gath,jgn lpe jemput aku lg taw!!!
klau tiada aral melintang, insyaAllah aku j0in lg...MySpace

ni haa...
picta2...
tp sumenye cilok belakka..
hehe^^
aku pnye sme gelap2..
huhu^^

~amyny n efa~

~are-tea-car~

~tika n amyny~



0 comments: