Wednesday, October 13, 2010

back to normal

horayyy.. selamat sampai di rumah ! :D sampai kuantan td dalam pukul 5. yeah. back to normal yawww. setelah 2 minggu rutin online aku tak berapa nak betul. starting from now, dah kembali normal ! yeyeahh ! haha, :P selama aku takde dekat rumah, aku pergi kelantan, kl, melaka dan kelantan balik. after that baru balik kuantan. masa tu, aku tak bawak balik laptop. penat ah nak punggah ke sana ke mari. *ayt menggunung tinggi* hahaha, :P so,starting from now, selalu lah korng nampak aku online ye. hihi^^ terpaksa jugak sebenarnya balik hari ni. sebab besok aku ada appointment dengan doktor gigi. weee~ ye ! doktor gigi orthodontik ! braces aku dah nak di tanggalkan lah ! yeyeahhhh lagi skali! hahahaha, :DD *tak sabar + sayang pulak rasanya selepas setahun stengah aku pakai* masa tu sama dengan masa aku buat asasi, setahun stengah.. ngaaaa~ :| ok, jumpa lagi ye.



p/s :: mencuba sedaya upaya mengkerapkan diri untuk mengupdate blog ! -_-

0 comments: