Monday, December 21, 2009

enjoy time!

heee~
njoy cz last sunday,i had a vacation..
even for me its just a weekend holidays...+ awal muharam.. :)
[selamat tahun baru buat umat Islam!]
my aunt n uncle came at my h0use...
my h0use was full with people!
yeahh...rmai sangat!
i like this situation...like raya mood..
kecoh 1 rumah with all the chaos kan...hahaha..

ok..lets get started.. [yg atas tu mukadimah baru...]
hohoho^^

ahad lepas,1 family pegi BUKIT GAMBANG RESORT CITY..
yeahh...setelah sekian lme nk pegi..at last...last subday,pegi la jugak...
but, abah n umi x pegi...
abah pegi perak n umi pulak nk siapkan tnde paper spm...skrip byk lg...
so,x boley la nk bejalan...

kat sne,sgt BEST! nj0y sgt!!
haha...nk pegi lg!! mmg akan pegi lagi...this time not with my family but with my h0usemates!
ouhyeahhh...haha...

tiket? rm 19.90 for adult n 12.90 for children...
tubes? single x igt brape...d0uble, rm 15,refund rm5...
locker? rm 10,refund rm4...

haaa...makanan xtaw lak brape cz my aunt yg incharge...
so,ig u all nk pegi,klau sorng, rm50 pon ckop i guest..

still boley afford la i u are student like me... =.=
tp xtaw la klau nnt,harga tiket naek..
sbb this place not fully siap...
masih under construction...
just water park je...

rupanya belum mcm A FAMOSA lg la...
klau mcm A FAMOSA, mau sme kne bwk duit poket rm150 per person...
mcm dlu,aku pegi, rm80 sorng...
skali dgn mkanan...cz my mum ambik package...

dun worry...
bukit gambang ni murah sikit kot...

okehh...ni image2 yg terpilih utk di muatkan d sini...hoho^^






sila beratur utk mendapatkan pas masuk anda... :)


w0ww....aku naik ni!! hehe~~ masyukk!



haaa...ni la full image of this bukit gambang resort city! agak mcm A FAMOSA jugak laa...
ayuh kawan2! jom kita pegi! :)

0 comments: