Friday, December 11, 2009

kemerepekan~!!!

what does it mean?

actually....
tadi... 11 dec 2009...
dlm pkl 6.15...
aku jalan2 ngan fiqa...
bwk dia round2 area kawasan yg seangkatan dkt dkn umah aku..
r0und2 taman gelora..
since dia ade kat umh aku la kan...
ktorng jalan2 laaa...

lepas da puas round2...
balik la umah...
then,
dlm pkl 630,
ktorng jln kaki lak nk g TC...
mmg da agk ptg la kan...
aku ckp kat fiqa...
klu pkl 7 x smpai ag,
kte patah balik laa...
tup2..
da smpai kat simpang 3 tu,
jam menunjukkan pkl 7..
huuu~
patah la balik...
hihi^^

so,kemerepekan ini berlaku apabila......

tgh jln kaki nk ke TC,
ade la 1 kete ni...
proton saga baru...
penghuni2 d dlmnye tu agk sengal...
y??
bcz dorng bkk tingkap kete...
pastu jerit kat ktorng...
fuhh...
lemah jantung aku kejap...
eiii...
x ke merepek tuh...
dorng da xde kje ke??
naseb la aku dpt control perasaan nih...
fiqa tu...
siap jerit ag kat tgh jln uh...
aiyoo...
tahpape la dorng yg dlm kete tuh...
ske sgt ke wat cmtu?
da xde kje ke?
eisshhh...
malu gak la...
sbb byk kete duk lalu-lalang...
heeee~
kete laen lak..
klu x tego ktorng,
dy bunyikan hon...
eisshh...
mmg xde keje kan....

fuhh...
igtkan hon2 ni cuma berlaku kpd bdk uitm yg berada dkt2 campus je...
cam jln nk g ECM,mega...
ni...
jln kat umh aku p0n ade!
aiyoo...
tabiat ni mmg dorng ske sgt kan...
xley nk buang jaoh2...
heee~
x ske bt0l...
salah ke org nk jln kaki??
mentang2 dy naik kete...naik moto...
ske2 ati je kannn..
huhhh^....


mmg MEREPEK gilaaaa!!!!

0 comments: