Wednesday, June 22, 2011

apa lah macam tu gayanya !

Assalamualaikum. . .
Salam hari Rabu semua !


Harini, aku nak cakap sikit lah. Bendanya pasal ermm aku boleh cakap pasal adab la kot. Semalam, aku aku umi pergi pasar malam which is that time baru pukul 5.30 gitu. Pasar malam yang baru nk bukak lah kan. Aku tak suka lah. Apa ke halnya segelintir orang ataupun pengunjung pasar malam tu, siap naik motor segala kalau nk beli-beli makanan ke sayur, ikan ke. Tak boleh jalan kaki macam orang lain ??! heyy. dah lah bawak moto, siap bawak pembonceng, LAJU pulak tu ! apa dorang expect orang kagum lah tu ! hello! tempat tu tempat awam, bukan korang punya tempat ke territory ke apa. Faham2 je la, pakcik makcik baru nak start berniaga, of course lah ada masuk lori van sebab nak set up dorng punya gerai kan, yang mat-mat motor pergi menyibuk tu kenapaaaaa. alahaiii. Pasar malam tu hak semua orang nak pergi sana. plus ada budak2 kecik. Ni dgn korang dah bawak motor macam nk merempit apehal lah derrr? heyyy, ingat jalan tu korang punyaaa? duhh -_______-

Dah, cukup lah sampai sini. Malas aku nk cerita panjang lebar. Buat sakit hati jeee! Macam ni ke masyarakat Malaysia ? '_' Aku nak sound depan-depan, tak de la berani sangat. Mau dorng semua tu gangster cane? wahh, memang tak lah. Jadi, aku hanya mampu menjeling dengan jelingan yang sungguh tajam ! grrrrrrr!

4 comments:

liyana said...

huhu..agak tidak ptut

.mady. said...

kannnnnnnnnnnn! hey, panas je hati aku

Far8 budak baik said...

tu ar nk gak naik moto kn..
grrrrrr

.mady. said...

kan kan kan !
grrrrr