Friday, April 9, 2010

gambar

yes.. gambar.. hehe.. actually, baru je abes klas mengedit gambar bersama cikgu zoul atas dorongan mama... hahaha...saje je tergerak hati nk blajar.. lgpon program adobe photoshop CS3 da lama wujud dalam laptop aku nih.. tp x reti guna.. heee~ so, hari ni baru la terhegeh2 nk belajar..huhu^^ bak kata zoul, lebih baik gne photoshop daripada gune picnik.. ye gak en.. xya dah nk online.. sbb klau nk edit gne picnik, kne online.. skng da reti photoshop sket2, boley la kan, haha.. xya gne picnik dah.. anytime je boley nk edit gambar ni dengan syarat, mesti on laptop dulu.. hahahaha.. so, td, x tepat kul 12 la kirenye.. aku belajar basic cmne nk edit gambar gne photoshop ni.. erm, senang jugak la.. klau dlu, ade gak niat aku nk edit gne photoshop ni tp tu lah kan.. TAK RETI ! hahaha..ble bukak je, xtaw nk bwat ape kat gmbr tu.. satu haram aku x paham ape bnde sme tu.. hehe, cam susah gileee je.. tp skng.. boley la sket2... hehehe^^ terima kasih cikgu ! hahaha...
so, sekarang da pkl 4.. setelah kira2 3 jam berhempas pulas nk edit gmbar, dptlah hasilnye... heee.. x cantik mana pon.. comot jek.. ngaaa~ bnde alah ni, kne buat dgn pnoh teliti, kasih sayang, kesabaran yg tinggi perlu ada ye kanak2.. hahaha.. aku buat comot sbb nye.............tiada tahap kesabaran yg tinggi kot + kurang teliti...huuuu~ takpe... ni baru first time beb.. cuti masih panjang.. hahaha...
ini dia hasil yg x seberapa... kui kui kui^^


ni original punya...



ni lah hasilnye setelah di edit...ngaaa~



*cubaan pertama*


*cubaan kedua*


*cubaan ketiga*


haaa.. ni pulak hasil kerja cikgu z0ul... *aku pomot hasil kerja ko kejap ye* hehe^^ hahaha



ngaaa~
so, sekarang, at least masa cuti aku da terisi sket.. nk explore mnde alah
nih... hahaha,

xdela aku online x tentu pasal kan... ngeee~

saat ini, perut ku berasa sangat lapar~~~
aiyooo.. da pukul 4:35 am... nk makan lah !!
jom call McD ! Sausage McMuffin !
sedapppp.... blurppppp~

4 comments:

zOuL_iMMe said...

yuran rm50 sahaja ye..pembelajaran awal pagi tambah lagi rm50...
so total rm100 yep..n_n

liyana said...

huhu,,,thniah!

.mady. said...

wah3.. ni lebih drpd blaja ngan org profesional nih... hak3... ;p

.mady. said...

mama.. jom la blaja skali.. hehe^^