Thursday, April 8, 2010

pagi-pagi buta....

er... knape pagi-pagi buta eh ? sbb pagi skang masih gelap.. gelap sama dengan x nampak la kan ? ..n x nampak tu org panggil buta kan ? hik3.. tu fakta taw bukan auto.. ngaa~ ok.. erm.. setelah sekian lama, baru sekarang terasa nk menulis.. hehe.. skng ni xde la busy pon.. n memang x busy langsung ! tp tu lah kan.. xtaw sebab ape malas nk menulis.. heee.. idea blom dtg ah kot.. ngaaa~

oh ye...pasal cerita OPKIM tu, kita off la eh.. hee.. bukan ape, aku malas nk menaip.. agagaga~ panjang lg sbenarnye.. tp cukup takat tu jela aku share ngan korng eh.. yg lain tu biar aku sematkan dlm memory aku sorng... heee~

so, bermula hari esk, aku akn try ah update blog dari semasa ke semasa eh.. hihi^^ dengan cerita baru... chehh... kui kui kui^^


err... sebenarnye kan, yang mendorong aku utk menaip pg nih sbb..aku bosan sgt.. huuu~ xde ape nk bwat dah... fb pon da rmai offline.. yelah.. skang ni pukol 3:33 Am !!! agagagaga~

yess...aku tak tido lg..mentang tadi tgk jangan tido lagi.. heee... ade fizo, almy nadia n saleem.. layan je.. da xde citer kan.. hik3..

okeii.. off segala-galanye.. on ym je.. chatting lol ! hahaha.. :D

0 comments: