Thursday, April 22, 2010

sunshine !!


weee~ hello2.. curi-curi online jap... eheeee, ^_^ act, ni post special utk kawan baik saya,

LIYANA BINTI JAMALUDDIN..


[ special utk kau ni yana ! ] hehe^^ kita da lama kawan kan.. since primary school lagi... dekat 1 examplary... tp, time darjah 1, aku rasa, kita x rapat lg kan.. biase2 je.. hehe... tp makin lama, makin rapat.. smpai sekarang kan.. hehe^^MySpace1 examplary > 2 examplary > 3 examplary > 4 examplary > 5 examplary > 6 examplary > 1 gemilang > 2 gemilang > 3 murni !!! klas sama weyyy... 9 kali ! hahaha... *MySpace* tp, form 4, form 5, ko up sket kan.. aku stay je klas no 2... gigihhh... woo0t wo0ot ~ MySpace lepas tu, habis high school, kau pegi matrikulasi... aku dekat uitm... terpisah lg.. hua3... tp kan, mana tau nnt, kita sme u ke kan.. hehe, rindu nak blajar sama-sama ! MySpace no matter what it is, kita tetap kawan baik kan.. kita dari sekolah rendah smpai menengah weii.. lama tuuuu.. x caye lak aku.. hahaha... semua cter kita kongsi kan.. n aku rasa, time form 2 n form 3 lah byk crite kan... macam-macam jadi bila kita form 2... start hari logo kan ! ingat x ?? MySpace hahahahaaha, lepas pd tu, hari-hari ade crite kan... whahaaa... lawak la weii bila fikir balik..MySpace form 3 da diam sikit kott.. nak pmr lah konon.. haha... pastu, semua crite suka duka kita kongsi.. nanges2 lah..MySpace *akulah yg kuat nanges kan* hahaha... i envy u lah ! ko slalu leading ! agagagaaa~ *budak pandai neh* hihi^^ good good MySpace sekarang, walaupun kita dah ade haluan masing2, kita tetap kawan keyh ! ingat tu ! ur r my bestiesss 4 eva n eva !! muahh~muahhh~ MySpace :Dkalau ko da nk kawen nnt, aku msti ade taw.. aku mesti taw dulu taw..nak make sure bakal suami ko tu, betol2 baik.. x mcm "calon-calon" sebelum ni ! waahahaha... mcm ko je kawen dulu.... hahaha... ko kan rmai peminat dari dlu.. MySpace hehe^^

so, to sum up, [ da panjang lebar aku cakap ! ] hahahahaha ;p MySpace,

happy 19th birthday liyana jamaluddin !! aku sayang sayang sayang kau !! jgn lupa kat kawan ko yg pemalu sejak dari azali ni ye ! hahahaha... taw x, kawan2 aku kat uitm, semua x caye aku pemalu weyhhh ! hahaha... ape la dorng.. sudah terang lagi bersuluh yg aku ni pemalu... still x nak caye... muahahaha, MySpace klau ade ape2, cter la lagi kat aku ! pasal budak mtrx ko tu.. haha.. semoga berjaya dalam hidup, dunia dan akhirat ! im glad to have u as my best friend ! MySpace MySpace
*ok, emoticon ni over sikit* hahaha.. LOVE U !
MySpace



~okay guys, ini lah kawan baik saya yang sangat cantik lagi sweet !
MySpace * ramai peminat nih *
MySpace





- dulu, aku announce birthday kau kat bulletin freindster.. -tp skng, friendster org dah x layan... zaman facebook dah skng.. hahahaha.. -kali ni, aku announce kat blog plak eh.. al maklumla..aku dah ade blog...( up sket ) hahaha... ;)

2 comments:

Cik tikah said...

bestnya de best friend.. hehe...

.mady. said...

hehe..
best la jugak,.,
boleh share everything..
erm, act, susa jgak sbenarnye nk cari best friend yg betol2 best.. :)
tp, da ade sorng ni pon da suka sgt.. :)