Saturday, June 19, 2010

deleting~

heyy,, setelah almost 2 weeks tak online, 300 labih new mails. n 1050 ++ total unread messages ! huh ! so now, proses mendelete lah.. adoii.. letih tangan aku nk klik satu2.. padahal boley je mark all kan. tp ntah, aku gatal nak klik satu2. hahaha, :P

dah, tu je sebenarmye nk cakap pon. no point betul lah... duh~! tp kan, ade je bende yang aku nak crite. tp xde mood nk menaip lg.. penat la weyhh.. sepetang aku bekerja. sebabnye tadi ade kenduri rumah nenek. mak cik aku kawen. huh^^ letih2. bila la turn aku plak nk jd pengantin eh ? x payah la penat sgt nak angkat2 lauk pauk, nak check air minum, check lauk bia tak kasi abes, check plastik smpah.. hoho^^ ;p

2 comments:

zyla said...

hehe, mady jd pngantin pas degree la.. ((:

.mady. said...

lambat lagi tu.. hahahaha