Monday, June 21, 2010

sorry lambat cik gebob ! :D

hak3, sorry weyh, ni baru berkesempatan aku lawat blog ko, n kali ni baru berkesempatan aku reply tag + award ko.. hihi^^ thank u sebab kasi aku award ! wahhh.. ngeh3, ;p

ok, lets get started !

alaaaa.... saddly ! x boley upload pic la wey, tensionnye... xley aku nk tayang anugerah aku ! *poyosemata!* HAHAHAHA so, erm, xya la eh tgk rupa blog tu.. ngaa~

1. Apakah nama blog anda dan kenapa anda memilih nama itu ?
:: suara_dari_hati ! sebabnya, mmg hati aku yang bersua,, mulut tak mampu bersuara dalam semua hal kan ? :)

2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana
boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu ?
:: http://madymardhiah91.blogspot.com
Sebabnya ialah, ntahhh.. aku pon x tahu....kuikuikui.. XD

3. Apakah method penulisan dalam blog anda ?
:: biase je.. x de berat sgt pon kalau nk paham.. :D

4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda ? Sebabnya ?
:: Tak kot..sebab aku baru je jugak menjinakkan dlm bidang nih.. wah.. hahaha

5. Pernah tak ahli keluarga anda membaca blog anda
dan apa kata mereka ?
:: Tak ade lagi kot..tp hari tu kan, ttbe adik aku mintak link blog aku.. tapi aku tak kasi! hahaha

6. Apakah perasaan anda apabila orang lain mengatakan bahawa
anda punya blog ini buruk sedangkan masih ada yang mengatakan
blog anda cantik ?
:: up to them.. aku x kisah pun. aku bukan beriya suruh org follow blog aku pon.. :)

7. Bilakah anda mula mempunyai blog ?
:: 7 september 2009 ! MY BIRTH DATE! ngeee~ :D

8. Siapakah orang pertama yang
mengetahui anda mempunyai blog ?
:: athirah mohd amir

9. Apa perasaan anda apabila orang mengatakan
tentang blog anda di sekolah/universiti/tempat kerja ?
:: perasaan ? bangga ? hahahaha... :P setakat ni xde pon lg org ckp2 pasal blog aku kat u.. stakat classmates jela pon.. blog aku ni xde lah femes mana.. hehe

10. 10 orang untuk di-tag ,
10 ?? aiyakkk.. sila la sape nk buat.. aku pon bukan slalu update post pon.. xde mase. ngaaa

0 comments: