Sunday, June 13, 2010

TTFN

heyy peeps, ngee~ TTFN ?? means "tata for now!" hehe^^ saje je teringat masa belajar bel 260 sem lepas. dalam buku strives ahead tu ada tulis pasal short forms nih. ngeee~ ok2, get back to the topic, tata for now kawan2. hehe^^ since thursday, until now, sunday, aku dekat rumah. kalau kira2 balik, 3 hari je aku duduk kampus. lepas tu, aku balik rumah. hahahahaha! bukan home sick melebih eh, kelas aku cancel sebab lecturer xde. ngeee~ so, aku ape lg, lepas abis kelas pagi khamis tu, terus lah aku call umi, suruh ambik dekat kampus padang lalang. aku balik sempoi je. dengan baju kurung + beg pegi kelas + buku bel, the art of public speaking. hahahahaha. baju2 sume xde. alih2, purse aku tertinggal dalam locker. huuuu~ kena ambik la dekat kampus sekilau. dah alang2, aku bawak balik lah laptop sendiri. lancar lah aku nk online. klau kat rumah, kene ikot giliran. ambik nombor lah katakan! hahaha

selama 4 hari aku kat rumah, hari jumaat aku keluar shopping dengan umi, sabtu pulak, pergi terengganu. ada kenduri kawen. abah macam da buat reunion pulak. hahaha. aku femes la jugak hari tu. sebab, mostly, pakcik2 akan tanya pasal anak sulung masing2, so, aku tak terlepas lah. femes gituuuu. hahahahaha. :)) n ahad, yakni hari ni, pegi shopping lagi sekali ngan umi. yessss ! aku dapat jugak t-shirt jeep yg aku nak tu. masa aku jalan2 dengan kawan2 hari tu, perghhh. cantek gila baju tu. at last td, aku dapat jugak. ngeh3. trima kasih umi ! heee~ ;D bukan t-shirt je, kemeja pun cantik2 dekat jeep. teringin aku nak pakai kemeja2 tu, tapi kan, tak la kot. tunggu aku dapat gaji sendri.. mana tak nye, 1 kemeja da seratus lebih. sama macam harga kemeja org besar utk keje pulak. klau mcm tu, mmg kne tnggu aku keja lah.mcm tak padan je. nak pakai baju beratus2 utk pegi kelas semata. huhu^^ so sekarang, da 9.00 pm. penat2.. dah 2 hari x tido petang. ngaaa~ dalam pkul 10.30 nnt aku balik kampus. nak tengok mentor dulu. haha. sempat je sampai kat kampus sebelum pukul 11. :D hah... dah macam cuti seminggu lak. haha

next week, hari jumaat, aku nak balik kampung. kelateeee. here i come again dengan bus ! =.=' but, aku ade org teman. heee. kawan aku ikot balik kampung. aku balik jumaat. family aku yang lain sume balik lusa, hari slasa. aku je balik jumaat. sebab tu je hari yg aku boleh balik. sabtu dah kenduri. klau x, melepas la nk tgk mak sdara aku kawin. huih. pack gile klas. tiap hari aku ade kelas. jumaat tu pun tiket pukul1.30 tghari. sbb kelas abis pkl 11.50. ngengggg.. msti letih. dlm pkl 6 gitu smpai. tah2 org tgh sibuk goreng2 ayam sume, pasang khemah, aku baru sampai. psssssttt, mesti dapat perhatian org kan ! oiiiii. MEREPEK lah kau mady ! hahahaa.hari esoknye, ahad, da nak balik kuantan. confirm2 lah penat kan. pagi isnin nk kena kejar bus sebab kena pegi kampus kat padang lalang for subject BEL. waaaaaa~ :(

ok dah2. tak perlu emengenang nasib lebih2 sangtat. sikit2 sudah. hahaha.jumpe next week ye kawan2. :D

location :: pasir puteh, kelantan. ngeee` x sabar nak jumpe sume cousin2 ! nak main kejar2 dengan budak2 kecik. heh, -.-' i mmg perangai mcm budak lagi. :P

2 comments:

Nik Lisa said...

meh jumpe aku. pasir puteh is my kg jugak kot~

.mady. said...

yeke ? meh2.. haha..aku taw sorng je yg duk pasir puteh. rupenye, ade ko gak.. haha