Wednesday, December 22, 2010

candid itu cun laa..!

assalamualaikum. tag ni sy dpt drpd cik ku nur izzati.. terima kasih byk2 ye ku ! hihi

okay. before that, take a look at this picture !




ni sebenarnya, a sort of contest. so, wanna get more info bout this contest, check out this page!

contest ni nk suh letak gmbr2 candid. so, setelah aku korek2 dalam folder pictures, ade la sikit yg boleh dikongsikan. hehe^^



gambar ni masa campus day out semester 2 dulu dekat pantai balok. masa ni aku tgh tarik dayah nk g pantai kot. sbb dia mmg tak suka main air. hahaha



okay, ni pulak candid masa aku berping pong dgn dayah n aten. amacam ?? ade gaya pro tak ?? wakakakaka :P





and this one ni masa menang futsal semester 3 aritu. oyeah !! we're d champion bebeh ! hahax~!! tgk ape aku buat tu. betulkan tudung agaknya. tudung senget2 sbb over bergambar ! hahahaha



ohh.. gambar ni. masa iftar dgn groupiess. buruk beno muko aku aih ! hahahaha.



haaa. ni mmg candid yg ditangkap oleh cik afiqah, roomate aku. masa ni dalam bus nk balik kampus dari mahkamah. aku tengah on call dgn iman kalau tak silap. iman call aku sbb dia jealous aku masuk court. beriya aku cerita dekat iman kan. siap ada gaya lagi tu! hahaha xD





ok. i guest gambar tu gambar last kot. aku malas nk bukak folder2 lain. tu aku bukak folder collegemates je. dlm collegemates tu ade sub-folder lg. banyak kan.

aku pilih collegemates ni sebab aku rindu gila2 kawan2 aku yg dlu. next year, semua da bawak haluan masing2. tapi aku beruntung jugak sebab ade jugak la kwn2 rapat aku yang sama campus di kedah nanti (: oh, sedih pulak.

ok. moveee onnn ! aite, take note ye. tarikh tutup contest ni 10th january 2011.

and.. aku nak kasi tag ni dekat,

:: evagebob
:: firdaus sulung
:: azam khalid

so, pd mana2 yg tertera di atas, sempurnakanlah tag ini before 10th january 2011 yep ! :D


so, sila sempurnakan tag anda. terima kasih. :D

6 comments:

dilla adilla said...

tq dear...:)

eNciK PiDah said...

mady!! 2 bukan po0l la..2 snuker..ish~ haha`

.mady. said...

sama2 dilla.. ;)

.mady. said...

yeke weh ? snuker eh ? hahahah. mne aku taw.. :P

evagebob vid said...

adeyh..ak ad ke pics candid??hahahha..btw..thnks syg tag ak! :P

.mady. said...

ahahahaha.. korek weh ! cari ! nsti jmpe punye ! hihi^^