Saturday, May 15, 2010

aku pun champion gak dulu !

hahahaha. ni pasal badminton lah. adehhh. lemah semangat aku tengok badminton tadi. lepas lee chong wei, beregu tu pulak, koo kin kiet ngan tan boon heong, lepastu chong woon han lak. aiyoyoyooo... lepas chong wei kalah td, mmg aku tak tengok dah la. terus aku layan fb. haha. x de mood eh nk tengok lg. huhu. act, mase second game chong wei ngan lin dan lagi aku dah xde mood nak tengok. kui kui kui ^^

masa awal2, beriya nih nak tgk, tp tengok chong wei main cmtu, adoiiii. jadi malas ! huh. penuh gila stadium tadi. gile ah. haha. tp lepas satu2 match kalah, makin kosong lak aku tengok. rmai dah cabut kot. ni nanti, hafiz lawan bou chun lai pulak. aaaa.. xtaw la sape menang. baou chun lai tu terer jugak taw ! sekali dia menang, aiii, memang nganga lah malaysia. ngaaaa~ tapi kan, dalam xde mood tadi, aku puji jugak lah dengan chong wei, sebab, dengan semangat dia, dia dpt kejar taw mase first game tu walaupun tetap kalah. jauh kot beza mata, tapi dia kejar, smpai lah x nampka sangat jauh perbezaan mata tu. wahh.. tahniah dato ! hoho^^

oh ye, mengenai title post aku ni, aku nk story lah sikit. aku pun pernah champion taw. double lagi tu you ! HAHAHA, *bangga la sekejap* hihihi^^ time tu masa aku form 3. maklumla kan, time form 3 dulu, lepas je habis pmr, banyak lah program yang skolah buat. n salah satunya, perlawanan badminton antara kelas2. yeah, aku took part. heee~ skills badminton aku x lah teruk, kalau teruk, xde lah aku menang kan ? ekekeee^^ time tu, aku bergandingan dengan kawan sebelah meja aku, yap wan han. heee~ mula2 ingat nak masuk ni just nak main2 je. kata orang, saje2 je nak masuk ka. tapi x sangka lak boleh ke final. haha. bila dah sampai final tu, mmg lah kita nak menang ! hehe, main punya main, aku lah champion ! heeee~ mase match tu, xyah ckp lah, byk oressure uh.. haha.. mcm pemain profesional lak kan. padahal peringkat sekolah je tu, wakakaka, :p kawan2 kelas sume bersorak gile. mane tak tension. huhu^^ so, aku menang tu, happy gila lah.

so, kalau aku apply aku punya situation ni dengan dato' lee chong wei tadi, confirm lah dia punya pressure lagi besar kan. setakat pressure yang aku rasa, lagi hebat pressure chong wei. dia sapa, aku sapa. mmg jauh lah beza kan. aku lawan kelas2. padahal dia, lawna negara2 ! haha. semestinye pressure lagi tinggi, kuat. tambah2 pulak, ramai yg sanggup datang tengok dia main, lagi satu, orang letak harapan tinggi gila kat dia. so, mane x nervous kan. kalau aku, mau je terkencing. opssssss... hahaha... kalau menang pulak, dapat piala thomas, aku nih, menang dpt bawak balik towel je. *hadiah standard kalau menang yg ade kaitan dengan sports* mcm aku merentas desa dulu. dapat towel jugak. huhu^^ *dah byk koleksi towel aku* kui kui kui^^

jadi, ape yang aku nak ckp dekat sini, kita x boleh la nak bagi tekanan dekat pemain2 kita sangat. yang penting diorang dah berusaha. hey, come on, xkan lah dorng nk main2 kan dalam game besar cmni. mesti dorng pun tension gila sebab risau kalau x dapat nak fulfill ape yang orang ramai harap. heee. next cuba lagi k.. malaysia boleh ! haha,

2 comments:

Hanis Amanina said...

yeay. aku suka badminton gakkk. :D

.mady. said...

yeayy yeayy yeayy..
ade geng ! haha, ;D