Wednesday, May 5, 2010

bosanggg

hahaha... baju kejap td post.. ni new post lak eh.. heh,
bosan sbenarnye.. xde keje nk buat.. huuu~ dah tu, aku main la ngan baby aku.. dah besar dy skng.. heee~ kuku da makin panjang ! huh^^ sakit gak ah kne penangan kuku panjang dy uh. da aktif gak skng ni. xley duk diam. haissssh, x dgr cakap ! hahaha,

nk tgk rupa dy skng ? hee~ sempat lah aku posing ngan dy. hek3,



* ni mase dy ketot dulu, haha



* ni rupa dy skng,










okeyh.. * baju kurung lepas MUET. x tukar2 lg... hehe^^

12 comments:

zoul yazix said...

ceh..mempergunakan cicak hijau tersebut sebagai alasan nak post gambar sendiri,.padahal boleh je amik gambar cicak hijau tu je..hahaha

.mady. said...

ehh.. mane ade..
ni menunjukkan, dy jinak..
suke ngan aku..
baek je perangai dy ngan aku..
x nakal2..
hahahhaha, ;D

Ery said...

hahhaa...mady..same je cicak tu ngan ko...muahahhaa

.mady. said...

ape ??
cicak ????
arghhhhh...
hahahahaha..
sumthink wrong ngan mata ko lah..
mne ade same ngan aku..
n aku x nmpk pon ape persamaan ak ngan dy.. -.-'

Amirah Najihah said...

cicak ke mengakarung ke cameleon ke mentadak mentadu?hihi..

dia makan apa hah?aku hari2 tengok benda ni kat kedai.nak bela kang mak aku menjerit geli2 pulak.huh..

nanti besar jadi monster ker?aku atomen gurl.nanty aku fire dia.hahaha

.mady. said...

hahahaha... none of ur list eh, ;p

ahah, dy makan salad ! klau da desperate xde salad, aku bg sawi je.. hahaha.. x geli ouh.sumpah.. ko kne beli yg kecik lah.. bela smpai besar.. xde la geli.. lain la klau ko da beli yg besar, yg dah berkerutuk tuh.. mmg geli ! dulu aku ade yg besar, mmg smpai dy mampoos keras pon aku x pegang.. hahaha

urm, jgn risau, dy xkan jd monster dgn syarat ko x kasi dy makan ape2 jenis daging.. kang dy ngappp daging ko, ak xtaw.. hahahaha, ;D

Cik tikah said...

comel!! nak bela tpi.. x nak natang haju tuh. nak bela dolphin. hahaha...

.mady. said...

lolx.. dolphin ko kne sediakan kolam besa.. ni xyah kolam2.. sarang ckop.. hee, klau nk balik kg, xpyh bwk sarang besar2 tu, pegang tgn sudah.. sng je nk bela.. hihi^^

evagebob vid said...

dy..mende ko bela nie??nak jugak!!hahhahaha...

.mady. said...

hahahaha... buleyh2.. bela la weyh.. ;D

Raji and Yeen said...

ak pnh bela gop bnder nih
tapi dia xbyk gerak lak =.=
ad skali ak ttdo time tgh usap der abs sume tmpt pi nk crik der
last2 ak letak jer kt utan mne tah
sian je tgk der

.mady. said...

dy tu, klau tido, comey je. landing sakan.. hahaha..aku xley buat tido lg. kang penyek lak.. hihi^^
lahh... asl kat utan lak ? kesian dy weyy...