Thursday, May 13, 2010

do I need more rest ?

hurm.. sekarang ni macam2 jd. dengan cuaca yg x menentu, rmai yg jatuh sakit. and im the one of the sick person.. haiyakkk.. :( flu, flu, flu, please get away from me ! i hate u ! yessss... i really really really hate if i got infected with flu.. susah nak baik lah... hehhh, benciiii !!! lemah badan je rase skrang ni. dah la aku ni lembik.. hohooo !! dah tu, 2 3 4 pagi baru reti nk tido.. cmne nk sihat ?? *ni nasihat utk diri sndiri eh* hahaha, ;pp so now, do i need more rest ? yeahhhh.. perhapsss ! I need more rest lah.. almost 3 months time tido x menentu,, hiksss, nak tak nak, kne rest lah.. bagi cepat sembuh.. huuu~ yeah.. xkan nak sakit sampai bukak sem nnt..

ohhh.. 6 june, new semester babe ! dah lama gila cuti.. naik bosan dah woo.. serious ingat 30 june kena daftar, sekali 6 june daaa... gilee.. makin extend lah cuti aku.. huhu^^

in a nutshell, mmg aku kena tido awl.. x boley nk jaga malam dah. kang nnt dah naik sem, x boley bangun awl... haaaa, oppsss, its not that aku bangun lambat sekarang eh.. bangun awl, lepas tu tinggg tonggg balik !! HAHAHA, ;pp habes lah kalau dah naik sem nanti xley nak bangun awl.. adehhh, susah2.. hahaha,

from now onwards, i will off the light early yeah.. tutup lampu awl, mata tutup x jamin lagi ! haha, on9 dalam gelap pon boleyyy lahhh..itu dah biasa sy lakukan.. hihihi^^

enough2, tonight i will offline early.. hey, saya nak sembuh cepat ! x suka bila sakit2 macam ni ! huhu^^ tinggg tonggg, zzzzzzZZzzzzzz,

3 comments:

|nura zyla| said...

Smoga cpat sembuh ye, mady..

Cik tikah said...

siannya dak mady ni sakit. hehe.. sabar yer.
sakit itu kan pem'basuh' dosa...
semoga cepat sembuh! :)

.mady. said...

huwarhhh,
thank u aziela !..

thank u tikah ! ..

aku pun harap biar cepat sembuh..
x larat dah ni.. huuu, :(