Tuesday, May 4, 2010

tag dari pak zoul.. ngeh3,

hahaha... tag ni pasal mcm nk pomot gmbr masa kecik2 dlu..hehe, tgk sape paling comel..
hahahaha, so, lepas aku korek2 album yg kat atas almari tu, aku pun terjumpe la beberapa keping gmbr.. byk la jugak.. letih aku nk scan.. hehe^^ setelah abis scan tu, aku tgk la balik gmbr2 aku mase zaman dulu-dulu.. hye, comel jugak aku rupanya eh... hahahahaha, :)) so, aku pun memilih utk menyiarkan gmbr ni..





ambik kau.. bukan 1, bukan 2, tapi 3 ! hahahaha..
gmbr first n second tu time aku errr, x sampai stahun kot.. haha
bila tgk balik, lahh.. comel jugak aku nih.. putih, gebu.. hiks3, hahaa,
x salah utk puji diri sndri ye.. kui kui kui^^
yg gmbr second tu, umi dgn kaca mata tebalnye.. hahaha.. time tu xde lg spec yg trendy2 nih.. heee~
n gmbr yg last tu, gmbr aku dengan pak sdara n adik aku yg no 2.. mse aku umur 2 or 3 or 4 tahun kot.. hehe^^


haaaa zoul, so amacam ?
sy lagi comel..hahaa
aku sbenarnye di tawarkan utk jd model taw mse kecik dlu...
hahahahaha, xD

0 comments: